Top

FAQ



Veel gestelde vragen :

Kan ik de artikelen ook in het echt bekijken?
 ja dat is mogelijk , als u een bestelling doet kunt u aangeven dat u de bestelling wil komen afhalen. Wij nemen dan contact met u op om een afspraak te maken , u kunt dan langs komen om ( zonder koop verplichting) de artikelen in het echt te bekijken.

Zit er nikkel in de sieraden verwerkt ?
Nee , al onze sieraden zijn nikkel vrij

Wat is het verschil tussen bestellen als gast en bestellen met een account ?
Als u besteld zonder account worden u gegevens niet opgeslagen en zult u bij een eventuele volgende bestelling alles zelf opnieuw in moeten vullen.
Besteld u en maakt u gelijk een acount aan dan kunt u bij een volgende bestelling inloggen en hoeft u de gegevens niet zelf meer in te vullen. Tevens kunt u inloggen en de status van u bestellingen bekijken.

Ik heb besteld maar de betaling is niet goed gegaan wat nu ?
Mocht u bestellen en er treedt een storing op tijdens het betalen kijk dan even in u mailbox of u een bevestiging van ons heeft ontvangen. Heeft u deze ontvangen dan is de bestelling aan ons doorgeven en zullen wij u zo snel mogelijk een link sturen zodat u opnieuw de betaling kunt verrichten.
Heeft u geen bevestiging ontvangen dan is de bestelling niet bij ons doorgekomen u kunt het dan opnieuw proberen of u  neemt even contact met ons op via het contact menu op de site , als u daarin doorgeeft welke producten u wilde bestellen zullen wij de bestelling handmatig voor u invoeren.